SON DAKİKA
Hava Durumu

3 belediye başkanı AKP'ye katıldı

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ve Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan AK Parti’ye katıldı.

Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 16:49
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 17:25
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursaport.com
3 belediye başkanı AKP'ye katıldı

CHP’den istifa etmesinin ardından uzun süredir AKP’ye katılacağı konuşulan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve dün istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile 31 Mart 2024’teki yerel seçimlerde İYİ Parti’den Nevşehir Belediye Başkanı seçilen Rasim Arı AKP'ye katıldı.

3 isim AKP Genel Merkezi'nde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Arı, Özarslan ve Özcan'a rozetlerini AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.