
Bursa'da Meteoroloji Genel Müdürlüğü son iki gündür vatandaşları şiddetli kar yağışına karşı uyarıyordu. Sabah saatlerinden itibaren etkisini gösteren kar yağışına rağmen trafiğe hazırlıksız çıkan sürücüler zor anlar yaşadı. Bir motosikletli dengesini kaybedip yere düştü. Bazı vatandaşlar kar topu oynayıp, sevdikleriyle fotoğraf çektirdi.
Öte yandan, Uludağ'da kar kalınlığı 2 metreyi aştı.